23 Ağustos 2017 Çarşamba

Neden Bir Su Pınarı Kullanmalısınız?

Buzdolabını açtığınızda dışı buğulanmış pet su şişeleri görmek istemiyorsanız, içtiğiniz suyun sıcaklığını kontrol edebilmek ve hem hijyenik, hem de pratik bir şekilde su içmek istiyorsanız, bir su pınarı kullanmanın zamanı gelmiş demektir. Sanılanın aksine, su pınarları ofislere özgü cihazlar değiller. Evde de rahatlıkla kullanılabiliyorlar, aynı benim yaptığım gibi. Plastik bir pompaya basarak su doldurmaktan sıkıldıysanız ve o plastik pompaların kanserojen maddeler içerdiğini biliyorsanız, sizin de su sebili kullanmanız gerekiyor. Pratik, hijyenik, sağlıklı ve lezzetli: Suyunuz tüm bu özellikleri taşımalı.
Ne yazık ki, piyasadaki su sebillerinin çoğunun üretim kalitesi son derece düşük. Çoğu, maliyeti düşürmek için plastik hazneler ve bölmeler kullanıyor. Bu tarz su sebillerinden uzak durun, zira damacana sulara kıyasla hiçbir faydaları bulunmuyor. Hatta daha sağlıksız oldukları bile söylenebilir, zira plastik bölmeler kısa süre içinde kireç tutup suyun lezzetini değiştiriyor. Yeni su sebili mevzuatına uygun, paslanmaz çelikten imal edilmiş hazne ve bölmelere sahip sebiller tercih etmelisiniz: Uğur Soğutma tarafından üretilen USP 20 D, tüm bu özellikleri taşıyor.
                                                        
Tek avantajı bu değil elbette, USP 20 D üç musluğa sahip. Bu durum zannettiğinizden daha önemli, zira sıcak ve soğuk su musluklarına ek olarak normal su musluğu bulundurması, hava sıcaklığı uygunsa suyu doğal sıcaklığında içmenizi sağlıyor. Sıcak/soğuk musluklarla oynayarak ideal su sıcaklığını yakalamaya çalışan (ve başaramayan) herkes, bu özelliği takdir edecektir. Soğuk su bölmesi saatte 5 litre, sıcak su bölmesi ise saatte 2 litre su kapasitesine sahip, yani en kalabalık ailelerin (veya ofislerin) bile ihtiyacını rahatlıkla karşılayabiliyor. Suyu 5 dereceye kadar soğutabilen, 85 dereceye kadar da ısıtabilen USP 20 D, tüm standart damacanalar ile uyumlu. Alt kısmında da kapalı bir muhafaza alanı bulunuyor: Benim yaptığım gibi, yedek damacanayı burada depolayabilirsiniz. Yaklaşık bir aydan beri kullandığım USP 20 D, tüm beklentilerini karşıladı ve uygun bir fiyata son derece kaliteli bir su sebili sahibi olmamı sağladı. Gönül rahatlığı ile tavsiye ettiğim bu modeli https://satis.ugur.com.tr/item/usp-20-d/100017 adresinden peşin fiyatına 12 taksitle satın alabilirsiniz. 
                                             
Bir boomads advertorial içeriğidir.
Devamını Oku

16 Nisan 2016 Cumartesi

Bir Erkeği Kazanmanın Yolları


Bugüne kadar yüzlerce kez esprisi yapılan, kitabı basılan, ve asla anlayamayacağımız kadınların aksine erkekleri anlamak onların duygularını tercüme etmek pek zor değildir. Bu zamana kadar hep erkekler kadınları anlamaya çalıştı,sanki bir tek kadınların duygusu varmış izlenimi verildi toplumumuzda. Ama unutmamak gerek ki erkeklerinde duyguları, anlaşılmaya ihtiyaçları var ve bu son dönemde pek fazla öne çıkmış durumda. Google'ın son 2 yıldaki arama istatistiklerinde erkeklerin duygularını anlamanın yolları, erkekler ne ister,erkekler nasıl mutlu olur gibi sorular 8 milyon yukarı çıkarak büyük bir ilgi uyandırmıştır. Artık erkeklerde merak ediliyor onlarında mutlu etmenin bir takım yolları aranıyor. Bu bizim açımızdan sevindirici haber. Hadi biraz da erkekleri nasıl mutlu edebileceğimize bakalım.


  • Bir erkeğin güvenini kazanın
  • Erkeğin ruhunu okşayın
  • Onlar ile mutlu olduğu anları paylaşın
  • Erkekleri dokunarak sevin


Erkeği kazanmanın yolları

  1. Bir erkeğin güvenini kazanın

Bu ilk aşamamız ve en önemlisi. Yani temeli sağlam atmak için ilk yapmamız gereken şey. Bu sadece erkekler için geçerli olmasa da konumuz erkekler olduğu için söylüyorum. Bir erkek alışılmışın dışında bir şeyler bekler partnerinden. Onu heyecanlandıracak türden şeyler yapabilmeli bir kadın. Artık erkekleri elde etmek için rujun kırmızılığını biraz daha baskınlaştırmak  yada eteğin boyunu biraz daha kısaltmak yetmiyor. (Tabi ki bu tür yöntemler ile elde edilen erkekler var) Ona güven verecek hareketler yapabilirseniz erkeğin ilk kilidini açmış olursunuz. Genelde erkekler annelerine daha düşkün olurlar. Sebebi çoktur bunun fakat ilk sebepleri anne güvenidir, şevkatidir  Onlara yeri geldiğinde o şefkati verebilmelisiniz. Klişeleri terk etmelisiniz onun yanındayken onun egemenliği altına girin. (feminist hanımlar kızmasın)  bir erkeğin doğasında vardır kendini güçlü hissettiğinde mutlu olmak. Siz ona güven verin ki oda size o güveni versin. Kaçamak konuşmalardan, yalanlardan uzak durun çünkü yalan söylemek size bi şey kazandırmayacak. Bir örnek verecek olursak halının üzerindeki tozu halının altına atmanızı sağlayacak ama bir gün halıyı kaldırdığınızda o tozların hepsini gördüğünüzde bu sizinde onun da canını sıkacak

    2. Erkeğin ruhunu okşayın


Daha sonra erkeğin zaaflarını bulun. Tamam erkeğin doğası daha sertte olsa onlarda yanlarında şımaracak birini arar. Yada yanında ağlayabilecek birini. Bu arada erkekler ağlamazmış (Hassiktir!) Taştan yaratılmadı erkek.  Erkeğinde naif, zarif ve kırılgan anları vardır. Tıpkı kadınlar gibi bazen yalnız kalmaya ihtiyacı vardır. Bırakın yalnız kalsınlar kendilerine gelmeleri için bunu yapmanız gerekir. Bir erkeği en çok etkileyen kadınların ortak noktası, erkeğin zor zamanında yanında olmasıdır. Bir erkek düştüğünde yanında kimi görürse kalktığında ilk ona sarılır. Onu mutlu etmek için hediyelerde alabilirsiniz zaaf duyduğu şeylerin üzerine gidin ve maddi değeri yüksek olan hediyeler yerine daha çok emek verdiğinizi gösteren şeyleri ona hediye edin. Bir erkekten hoşlandığınız halde ona açılamıyorsanız duygularınızı ifade edemiyorsanız ona vereceğiniz emek verilmiş bir hediye ile kendinizi gayet net ifade eder onun ruhunu okşarsınız.

  3. Onlar ile mutlu olduğu anları paylaşın

Zor günlerinde yanında olmak kadar onun en sevdiği şeyleri yaparken yanında olmakta onu sevindirebilir. Bir maça gidecek ve tek başına gidecek diyelim. Bundan iyi bir fırsat yok bir yolunu bulun ve sizde o an orada olun mutluluğunu paylaşın yanında sıkılmayın gerekirse onunla birlikte küfür edin stres atın ama bunları yaparken özünüzü bozmayın kendiniz olun çünkü kadınların en büyük sorunu ona kendini sevdirmek isterken kendilerini unutmaları ve kendilerinden başkaları olmalarıdır. Erkek yürüyüş yapmayı seviyorsa ona eşlik edebilmek için biraz çaba sarf edin, kitap okumayı seviyorsa birlikte kitap okumayı tavsiye edin korkmayın siz adım atınca bi şey değişmiyor aksine verdiğiniz uğraş onları mutlu ediyor. Ama bunları yaparken sakın ama sakın onları sıkmayın. Bu araştırma bilimsel olarak ta kanıtlanmış ve tecrübeyle sabittir, bir erkeği sıkmayın erkeğin ürktüğü ve en hassas olduğu konu budur. Erkeğe, yaz günü boyunlu kazak giymiş insanın darlığını vermeyin onları serbest bırakın ama fazlada serbest kalmasın kayboluyorlar sonra :)

    4. Erkekleri dokunarak sevin

Bu, Erkeklerin sevdiği konulardan bir tanesidir. Onlara çizgiler koymayın bırakın size sarılmak istediğinde sarılsın,elini omzunuza atmak istediğinizde atsın. Ama her şey tadında güzel o yüzden bazı şeylerin tadı damağında kalması gerekir Ona sarılmak, koklamak ve fiziksel olarak yaklaşmak oksitosin hormanları salgılatmasını sağlar. Oksitosin hormonları partnerler arası bir bağ kurmakta önemli bir takım roller oynar. Sizde ona bu hormonu salgılatıp size bağlanmasını ve sizi istemesini sağlayın. Onu heyecanlandırın ama istediği şeyi vermeyin öpüşecek kadar yakınlaşın ama onu durdurun. Beline sarılın ama o sarılmak istediğinde kendinizi çekin. Erkekler dokunarak sevmeyi severler işte bu da onların zaaflarındandır. ama kendinizi imkansız yapmayın çünkü bir insan ulaşamayacağı şeylerin hayalini kurmaktan bir süre sonra vazgeçiyor ve ulaşabileceği hayaller kurmaya başlıyor.



Devamını Oku

13 Mart 2016 Pazar

Her Üniversitelinin En Az Bir Kez söylediği sözler

Eğlenceli oyunların, sohbetlerin, gece dışarda gezmenin tatlı geldiği hatta eve girilmeyen, derse girilmeyen dönemlerin sonunda tahminsel sallama dediğimiz metod ile soruları kendine göre derecelendirip tahminlerde bulunarak soruları eleme tarzı ;
Bu soru çıkmaz, çalışmayın boşuna

Arkadaşlarının çalışma durumuna göre kendine teselli veren, onlar çalışmadıysa içi rahatlayan ve çalışma gereği duymayan öğrenci;
Çalıştın mı kanka ?

Güzel bir sınavdan çıktıktan sonra köşede konuşan arkadaşlarına kulak misafiri olup şu konuşmayı duyan öğrenci; "Arkadaki sorular kolaydı!"
Kağıdın arkasında da mı sorular vardı ?
İlk zamanlarda, sınava daha çok var sınav yaklaşınca, son gece 2 saat bakar ezberlerim dedikten sonra işte o gece hiç çalışası olmayan öğrenci; 
Şimdi yatayımda sabah kalkınca çalışırım
Sınava çalışmamak için kendini kandırmak ve yanındakileri de teselli etmek isteten öğrencinin hiç şaşmayan teselli cümlesi.
Finale gireriz
Dönem başında devam zorunluluğu olan dersleri kafasına kazıyıp, o hocaların dersi geldiğinde kendini rahatlatan öğrenci;
Derse girmesekte olur kanka
Kendince matematik hesapları yapıp kendi notuna gayet bonkör davranan ve yaptığı hesaplara göre dersleri AA ile geçen öğrenci;
Hoca sözlüme 100 verse..

(EMEĞİ ÖDÜLLENDİRMEK İÇİN EN SAĞ ÜSTTE BULUNAN REKLAMA BİR KEZ TIKLAYABİLİRSİNİZ!!!)

Derse gitmemek için sınıftan ayarlanmış uysal bir arkadaş her zaman faydalıdır. Zor zamanlarda yardıma yetişir ve imzasını fedakarca 3 kişinin yerine kullanır;
İkimizin yerine de imza atar kanka
Yazı yazmayı sevmeyen, derse gitmeyen, not tutanlardan alırım umudu ile sınav dönemine kadar gelen öğrenci;
Fotokobi çektiririz kanka
Hocalar hakkında araştırma yapıp üst sınıflardan sağlam tiyolar alarak hocaya göre zorluk derecesi belirleyen öğrenci;
Hoca geçirdi...
En dramatik öğrenci sözlerinden biridir. Dersi geçmek için sabaha kadar çalışır ve sabaha yakın bi kaç saat gözümü dinlendireyim sonra giderim diyen öğrenci;
Biraz daha uyuyayım.
Bu öğrenci en tehlikelisi :) Ne olacak bi seferden diye başlayan cümlenin sonunun güzel bittiğini daha giç gören olmadı :)
Bi kereden bi şey olmaz 
Sınıfın düşük notlarına güvenerek kendini tatmin eden fakat çanın altında kalacak olan öğrenci;
Çan var zaten
Güzel arkadaşları sayesinde sınıf geçmeyi planlayan öğrencinin sınıf planı yapması ve hocanın yerini değiştirmesiyle hüzünlü biten bir hikaye sahibi öğrenci;
Kanka yanıma otur :)
Gidişi güzel verir diyen öğrenci;
Gidiş yoluna da puan verir.


Devamını Oku

27 Kasım 2015 Cuma

Bir Bayanla Tanışırken Dikkat Edilmesi Gerekenler.

Karşı cins ile tanışmanın zorlukları, korkuları, tabuları bir erkeğin gözünü korkutarak cesaretini kırmaya devam ediyor. Reddedilme çekincesi ile bir bayana açılamıyor, sonrasında kısa süreli olmayan üzüntüler yaşıyorsunuz. Bu makalede Cafeler, kalabalık mekanlarda, sosyal medya  gibi mekanlarda, hoşlandığınız yada arkadaş olmak istediğiniz ve hiç tanımadığınız insanlara karşı nasıl bir yol izlemeniz gerektiği konusunda bir kaç bilgi vermeye çalışacağız.

Öncelikle bu makalenin yazılma aşamasında bayanlara,


  • Sizce sosyal medyadan edinilen arkadaşlığın mı yoksa yüz yüze yapılan arkadaşlık tekliflerinin mi faydalı olduğu,
  • Sizinle konuşurken karşınızda nasıl bir erkek görmek istediğiniz,
  • Karşı cinste ilk neye dikkat ettiğiniz,
  • Bakıştığınız bir erkek yanınıza gelip tanışmak istediğinde kendinizi nasıl hissettiğiniz, 
  • Nasıl bir yaklaşım sizi rahatsız etmez

gibi sorular yönelterek fikirlerini aldık ve bunları göz önünde bulundurarak makaleyi hazırladık.



(MAKALEYİ OKUDUKTAN SONRA BİZE KATKI SAĞLAMAK İÇİN SAĞ ÜSTTE YADA YUKARIDA BULUNAN REKLAMA TIKLAR MISINIZ TEŞEKKÜRLER)


Kadınları tanıyalım


Konumuz bayanlar olduğu için kısaca bayanları tanımamız gerekmektedir. Kısaca diyorum çünkü detaylı anlatmak istediğimizde biliyoruz ki yazı karakter sayısı yetmeyecektir. Bir bayan ne kadar iç güzelliğe önem veririm dese bile her zaman bir gözlem içerisindedir. Bazıları ellere, ayaklara, tırnaklara, sakallara, saçlara, kıyafete kısacası herşeyinize dikkat edecektir. Bu yüzden kendinize bakım yapmayı temiz olmayı eksik etmeyin, bunu bayanlar için yapmasanız bile kendiniz için yapın. Kendinizi iyi hissettiğinizde daha öz güvenli olduğunuzu fark edeceksiniz. Kendiniz ile barışık olmak başlangıç için harika bir adımdır. Her kadın değişik bir yapıya sahiptir ki onları zor kılan şeyde budur. Bazıları siyah sever bazıları beyaz, bazıları kaslı, bazıları göbekli. Bu kadına göre değişiklik gösterdiğinden o an tanışmak istediğiniz bayanın neyi sevip neyi sevmediğini bilemezsiniz ve işiniz birazda şansa kalmış demektir. Ama unutmayın her kadının ortak bir yanı vardır. Sevgi, saygı, dürüstlük..

Kalabalık mekanlarda tanışma

Kalabalık mekanlarda tanışma

Erkeklerin genel sorunları beğendikleri kadınların yanına gidememek. Cafelerde uzun uzadıya bakışmaların sonrasında kalkıp giden kadının arkasından bakmamak için bi şeyler yapmak zorundasınız ama yanlış anlaşılmaktan korkuyorsunuz. Bu düşünce ile istediğinizi alamayacağınızı kabullenin çünkü kadınlar kendine güvenen erkeklerden etkilenir. Kendinizi ifade etmekten aciz olursanız sadece kadınlar için değil hayattada başarısız olursunuz. Cafede oturuyorsunuz ve birinden hoşlandınız. Onunda size karşı bi şeyler hissettiğini farkettiğiniz an sahne sizindir. İlk olarak baktığınız kişiye kendinizi fark ettirin. Eğer oda sizi farkettikten sonra utanma, gülme, kendine çeki düzen verme gibi davranışlarda bulunduysa kendinize çeki düzen verin ve kimseyi rahatsız etmeyecek şekilde yanına gidin ve onunla tanışmak istediğinizi belirtin. Korkmayın normal ve seviyeli bir şekilde yaklaştıysanız alacağınız en kötü cevap nazik bir dille hayır olur. Ama size sürekli bakan ve tebessüm eden bi bayanın reddetme olasılığı düşüktür. Sonuçta insanlar duygu ve ifadelerini konuşarak ifade eder bu yüzden kendinizi ifade edin ve alacağınız cevaba saygı duyun Eğer biraz daha anlamak isterseniz şöyle düşünün, çekici, giyinişi ve duruşuyla sizi çeken bir kadın sizin yanınıza gelip tanışmak istese ne düşünürdünüz ? Muhtemelen mutlu olurdunuz. işte hiç bir fark yok kadınlarda siz tanışmak istediğinizde eğer sizi uygun görürse mutlu olacak ve cesaretinizden dolayı size karşı pozitif bir bakışı olacaktır. Her zaman evet tanışabiliriz cevabı almayacaksınız belki fakat her zaman hayır cevabı da almayacaksınız. Zaten doğru kişiyi bulursanız bunu artık yapmanıza gerek kalmayacak. Ama erkek psikolojisi daha çok reddedilme korkusu yaşıyor ki bu da kendinize olan güveninizin eksikliğinden kaynaklanıyor. Erkeklerde genel olarak ilk tanışma anı fobisi bulunuyor. Kendini ifade etmekte zorlanıyor fakat daha sonraki dönemde açılıyor ve konuşarak kendini ifade ediyor fakat unutmamalısınız ki ilk izlenim son derece önemlidir.
Tanışma

Yanında arkadaşları olan bir bayan ile tanışma


Genelde kızlar yanlız otururken onlarla tanışmak arkadaşlık kurmak daha zahmetsiz bir olaydır. Fakat arkadaş grubunun içine gidip tanışma teklifi etmek bir erkek için gerçekten zor bir durumdur. Genelde arkadaşlarının yanında kadınlar daha farklı davranışlar gösterirler. Sebebi arkadaş psikolojisi yada izlenme duygusu onları ürkütür ve olumsuz cevaplar vermesine neden olur. Bunun çözümü ise fırsatı geldiğinde onunla konuşmak olur. Lavaboya gittiğinde, sigara içmeye çıktığında, telefonla konuşmak için masadam kalktığında yanına gidin ve durumu izah edin. Bu daha faydalı olacaktır. Ama unutmayın herşeyden önce nazik, güleryüzlü ve dik olun. Kendine güvenmeyen bir erkeğe kadınlarda güvenmez. Eğer konuşmayı başarıp kendinizi ifade ettiyseniz kadının fazla vakti olmadığını unutmayın ve ona ulaşabilecek bir numara yada sosyal mecra verin yada alın. Gerisi sizin kişisel konuşmalarınız ve davranışlarınıza kalmış. (bununla ilgilide makale yazacağız.)

Sosyal medya ile tanışma



En sık kullanılan arkadaş edinme aracı olsada genel olarak kötü bir tercihtir.  Kadınlarda cesur erkeklerden hoşlanır ve konuşma fırsatınız olduğu halde sosyal medyadan konuşmak olumsuz bir hava yaratabilir. Fakat bazı kadınlarda imkansız olmak ister onları araştırıp bulmanız onların hoşuna gitmektedir. Erkekler açısından düşündüğümüzde sosyal medyadan tanışmak yüzyüze tanışmaya göre daha kolaydır ama kadınlar için pek etki yaratmaz ve sosyal medyadan yada mesajla konuşurken karşındaki insana kendini ifadede sorun yaşayabilir yanlış anlaşılabilirsin. Bu yüzden ilk konuşmada sosyal medyayı tercih etseniz bile kendinizi daha yakından tanıtma işini yüzyüze görüşmeye bıraksanız daha faydalı olabilir.

İtiraf Sayfaları ile tanışma



Sosyal medya ile tanışma

Son zamanlarda ortaya çıkan itiraf sayfaları tanışma olayını iyice sosyal medyaya taşıdır. Zaten çekingenlik yaşayan erkekler artık nasıl olsa akşam itirafa yazarım diyerek o an kendini kandırıyor ve yanına gitmekten çekiniyor. Eğer o itiraf sayfası olmasaydı bir daha belki karşılaşmama ihtimalini düşünerek bir şeyler yapabilir cesur davranarak tanışabilirdi. Bu sayfaların iyi yanları yok değil. Annesiyle, babasıyla birlikte olan yada o an fırsat bulamadığınız için tanışamadığınız biriyle bu itiraf sayfaları sayesinde tanışabilirsiniz fakat çok etkili bi yol değil çünkü kadınlar sosyal medyadan tanıştıkları insanlara pek önem vermezler.

Bir sonraki makalemizde farklı mekan ve şartlardaki insanların güzel bi şekilde tanışmasıyla ilgili ve kadınların erkekler ile tanışmak istemelerinin sebep ve sonuçlarını sizler ile buluşturacağız. Eğer merak ettikleriniz varsa yorum atarak sorabilirsiniz ve bizi mutlu edersiniz. 
Devamını Oku