10 Ocak 2015 Cumartesi

Konya Yolundayım Konya

Konya Yolundayım Konya

Bilindiği üzere “Düğün Dernek”, “Fetih 1453”ü geçmenin keyfini süremeden “Recep İvedik 4” tarafından geride bırakıldı. Kıyasıya bir mücadelenin geçtiği sinema sektöründe bir güçlü rakip daha ortaya çıktı ve dengeleri alt üst etmeyi başardı. ''Yusuf Yusuf'' 26 Aralık 2014'de vizyona girdi ve üzerinden 15 gün geçmesine rağmen zirvenin yeni adayı gibi duruyor. Her gün kapalı gişe oynamasından bunu belli ediyor. Tabi bizde  konuşan adamlar olarak bu konuyu araştırdık bu başarının mimarları kimler ve nasıl başardılar bunlara yanıt aradık ve sizin için paylaştık.

Konya yolu konuşanAdamlar


Başarının Mimarları kim  ?


Süreç film yapımcılığında gerçekleşen filmin kadrosu oldukça geniş ve ünlü simalarla dolu.  Ersoy Güler'in senaryosunu yazıp yönetmenliğini yaptığı filmin başrollerini Ali Sunal, Burak Satıbol ve Oya Başar paylaşıyor.

Film'in Senaryosu hakkında ne düşünüyorsunuz ?



Film'in senaryosunu sorduğumuz Ersoy Güler şu çarpıcı açıklamalara yer verdi. ''Çocukluğundan bu yana otomobil tutkusu olan ve bir araba yarışçısı olmanın hayalleriyle yaşayan Yusuf'un hikayesini ele alıyoruz. Tabi bizim Yusuf'un hayalleri gerçek olmaz. Neden , çünkü biz Türk'üz imkansızı severiz vesselam. Neyse Yusuf modifiyeli minibüsüyle ortalıkta havalı kornası patlamış tofaş gibi gezerken o gün,  Ankara'ya gelecek olan Papa'ya, suikast yapacak olan papaz kılığında bir adam biner. Nasıl bir şanstır  anasını satayım, orayı biraz abartmışız galiba. Adamın adı da Yusuf'tur.İki Yusuf yan yana gelince ne olur diye düşünürken de Film'in adını bulduk. Şimdi düşündüm de çok saçma bir senaryo olmuş ama ne yapalım yayınladık bir kere'' dedi.

Neden bu filmi çekme kararı aldınız ?

Bu sorunun üzerine kısa bir röportaj veren Ersoy Güler '' Valla sırf  meydanı Ahmet Kural'a,  bırakmamak için bu filmi çektim. Zaten aceleye geldi. Adamlar piyasada ne varsa topladı abi, bir soluklanın yahu ! böyle olmaz ki, ille evden çıkıp senaryo yazalım yani onu mu istiyorsunuz.  Biliyorsunuz ben sağ salim yönetmeni olarak çok fena fikirler sunuyorum bu aleme, bu sinema aleminde bir ben bir Mahsun Kırmızı gül bir de Ahmet kural. Bak adını söyledim yine sinirlendim'' dedi.

Konya Yolundayım sahnesi nasıl gerçekleşti ?

Konya yolundayım sahnesini izleyiciler çok beğendi, siz ne düşünüyorsunuz. Bu sahneyi çekerken zorlandınız mı  ? sorusuna Ersoy Güler ''Valla sanatçı sanat aşamasında sanatını icra ederken zevk alırmış ya heh ! bende Konya yolundayım sahnesini çekerken o zevki aldım. Zaten sahneyi çekiş saatimizden belli oluyor zevk aldığım. 9 saat sürdü o sahne. Bir insan bu kadar mı güzel küfür eder arkadaş ya, oturup hayranlıkla izledim adamı. Sinemanın gala gecesinde elimde çekirdek o sahnenin gelmesini bekleyeceğim, ben bile o sahneyi izlemek için sabırsızlanıyorum'' dedi.

İşte o çok konuşulan konya yolundayım sahnesi. (Küfür içerir)



Disqus Yorumları Yükle

0 yorum