1 Ocak 2015 Perşembe

Sosyal Medyada Gelecek Varmı ?

Sosyal Medyada Gelecek Varmı ?

Benim kanaatime göre evet vardır. Bugün neden sosyal medyada gelecek vardır ? diye soran okurlarımı bilgilendirecek bir yazı yazmak istiyorum. Hepinizin bildiği gibi Sosyal medya evimizde,
cebimizde , aracımızda , sokakta kısacası insanın olduğu her yerde sosyal medya etkinliğini sürdürüyor. İste bu yüzden gelecek, sosyal medyada.


Sosyal Medya konuşanAdamlar
.



 Artık zaman geçtikçe teknolojilerin neler yapabileceğini hepimiz yeterince gördük. Dün aksam telefonuna yeni bir uygulama indirdim. Açıklamasını okuduğumda inanmamıştım fakat uyguladığımda beni şaşırtan bir teknolojinin daha gün yüzüne çıkartıldığını gördüm. Uygulama şu şekilde Google Play den indirdim. Uygulamayı başlattım ve test kitaplarından birinde matematik sorusu buldum ve fotoğrafını çektim. 10 saniye içinde işlemi çözülmüş ve doğru bir şekilde bana cevabı verdi. İnanamadım daha zor soruların fotoğraflarını çektim ve yine doğru cevabı aldım.
 Benim nazarımda çok başarılı bir uygulama olmuş ve iyi düşünülmüş sistematik çalışma prensibine uyan harika bir program. Eğer denemek isterseniz, yoruma programın adını yazabilirim.

Her neyse her gün sosyal medyanın çıkardığı alışveriş siteleri veya Apple Storenin, Google Play'ın çıkardığı oyunlar uygulamalar artık ısıtılıp ısıtılıp önümüze koyulmuş gibi geliyor. Ama bu şekilde günlük hayatımızda kullanabileceğimiz faydalı uygulamalar teknolojinin geldiği noktayı gösterirken, sitelerde bundan nasibini alıyor.

Bugün en zengin insanlar ne inşaat sektöründe, ne araba nede mağazalar. Bugün söyle haberleri açıp okuduğumuzda dünyanın en zengin insanlarının internet üzerinden zengin olduğunu biliyoruz. Microsoft kurucusu ''Bill Gates'' , Ardından Facebook kurucusu ''Mark Zuckerberg'' geliyor.

Bir örnek verecek olursak Acun.com adında acılan ilk sitenin ilk sahibinin Acun olmadığını biliyoruz. İnce düşünen bir kişi sitenin hostunu alarak beklemeye geçiyor. Ve ''Acun Ilıcalı'' ona ödediği paranın binlerce lira fazlasını vererek siteyi kendi üzerine alıyor.

Yani sosyal medya ortamında bile artık para kazanmak ''sosyal medya aslanın ağzında '' terimiyle uyuşuyor. Hızlı davranan ve öncü olan kazanıyor. Hala geç kaldık sayılmayız. Önemli olan değişik fikirler üreterek sosyal medyaya iyi bir giriş yapmak. Gerisi zaten geliyor.

Ve bana göre gelecek yüzyılında en büyük para kazanma alanı sanal ortam olacak. Hala geç kalmış sayılmazsın.
Disqus Yorumları Yükle

1 yorum: