26 Ocak 2015 Pazartesi

Büte geldi Aşkımız

Büte geldi Aşkımız

Üniversiteliler iyi bilir bu başlığı. Kaçınılmaz son diye buna derim ben. Sanki üniversite kullanım kılavuzunun ilk maddesinde yer alan maddeymiş gibi herkes büte kalıyor. Çok tatlı bi duygu sanırım. Herkesin bütünlemeleri bu kadar beklemesinden çıkarttım bu kanaati. Bir düşündüm de bütünlemeye neden kalınır, nasıl başarılır şöyle bir bakalım.
Büte Geldi aşkımız


Bütünlemelere nasıl kalınır ?

  • Bitmek tükenmez ders çalışmama isteği 
  • Sabahlar olmasın sözüyle başlayan gecelerin final haftası ile son bulması
  • Kanka şu sanatçı geliyormuş cümlesiyle gidilen konserler
  • Bugün çok moralin bozuk içelim mi ? 
  • Bulaşık, temizlik için oynanan ve sabaha kadar süren kağıt, okey gibi oyunlar 
  • Derslere girmek yerine uyumayı tercih eden arkadaşların derslere Fransız kalması
Üniversite ile ilgili Şu yazımda'da bir kaç bilgi öğrenebilirsin.

Final haftası geçen diyaloglar


+Kanla bu derse çalışalım
- Olum o ders çok zor çalışsak da yapamayız
+tamam o zaman şu derse çalışalım
- olum bu da çok kolay çalışmasak da yaparız
+ Tamam o zaman çalışmayalım
- Aynen mantıklı


- Şunu geç, sormaz(1.soru)
+Bunun üzerinde çok durmadı(2.soru)
- Bunu işlemesi ki (3.Soru)
+Bu kolay bunu sormaz zaten (4.soru)
-Bak bu kesin çıkar, banko (çıkmadı)

Çalışmak isteyip de çalışamayanlar derneği

Tam ders çalışmaya başladım telefonun çaldı sohbet ettin kapattın. Bir daha niyetlendin arkadaşın geldi. Bir daha çalışmaya başlayacakken dur şu faceye bir bakayım neler olmuş. Yada notun yok not arıyorsun. Alabileceğin cevapları 10 kişiye sorduk.

  • Hacı valla bizde de yok
  • Ben not çıkartmadım ki kitaptan bakıyorum.
  • Kanka veririm de benim Devret spirali fotokopi makinasına girmiyor.
  • Annem göster ama elletme dedi.


Bu diyalogları hatırladın mı ?  İşte bu konuşma kaçınılmaz sonun habercisi.

Gençliğini yakma, yaktırma çalışmak için hala geç değil.

Konuşan adamlar sunar..



Disqus Yorumları Yükle

4 yorum