3 Ocak 2015 Cumartesi

Kahraman Tazeoğlu'yla Aşk

Kahraman Tazeoğlu'yla Aşk

Merhaba, saygıdeğer okuyucularım. Kahraman Tazeoğlu'nun yeri bende Çok Farklı olduğundan Dolayı sizinle bu yazımı paylaşmak istedim. Bilindiği Gibi insanlarımızın kitap okuma alışkanlıkları çok geç başlıyor. Bu Bizim için Büyük Bir sorun olsa da insanlarımız buna pek önem vermiyor. Hal busaki kitap hayattır görüşünü savunanlardan biriyim.


Ama ne varki bende ilk kitabıma 18 yasında başladım. Biraz Zor Bir Dönem belki ilk başlayanlar için, Fakat alıştıgımızda artık öyle bir hale geliyoruz ki yemek yerken dahi Bir elimizde kaşık, bir, elimizde kitap olur hale geliyor. Çogumuz bu dönemden geçmişizdir diye düşünüyorum.
Bende bu dönemden geçtim evet kitabı hayatımın merkezi Bir Yerine hiç kalkamayacak şekılde oturttum. 
Genelde roman, polisiye, gibi kitaplar okurken beni Aşk'a çeken ilk kitabımla tanıştım.

Bukre ..

Sürekli facebook, gibi Sosyal Paylaşım sitelerinde Gördüğüm Bukre adlı kitabı dikkatimi çekti Almaya Karar Verdim ''İyi ki yapmışım dediğim çok az olaydan biridir bu. AŞK'ı Gerçek Olarak Aşkı anladığım dönemdi okuduğum Kitapları. Ve İkinci Üçüncü derken kitaplarını birer birer okuyarak onu Daha çok sevdim.

İmza günü ..

Birgün '' Kahraman Tazeoğlu '' resmi twitter sayfasında dolaşırken, birde ne göreyim! 'Kahraman tazeoğlu' okuduğum sehre geliyor.
Bunu kaçıramazdım. O gün geldi çattı kendime hayret ediyordum, ben kitaplarla arası Olmayan Bir insan, bir, yazarın Gelmesini nasıl böyle sabırsızlıkla bekler. Neyse uzun bir geldi 'Kahraman Tazeoğlu' 'bekleyişin ardindan. Bir konusma Yaptı ziyaretinde hayatını esprili bır sekılde anlatmaya başlayınca, İnsanların neden onu bu kadar çok sevdiğini Daha İyi anladım. "Kahraman Tazeoğlu 'Ve' Kıyısızlar Kitabını, beğendiğim Bir sözüyle Birlikte imzalattırıp, çok başarılı bir yazar oldugunu ona belirtmekten mutluluk duydum.
Sağolsun Kendisine ait attığım göster Bazı twitleri RT ler :)

Kitapların etkisini bu kadar geç anlamanın ziyaretinde o güzel insanı bu kadar geç tanımış olmak benim pişman oldukların Arasında Yerini Alır.

Beni aşkla tanıştıran bu adamın hayat hikayesini araştırıp, kitaplarını okumanızı şiddetle tavsiye ederim :)

Unutmayın; 'Bugünün Gerçek Üniversiteleri' bir kitaplıktır

İyi bloglar
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum